Chakra
( اطلاعات جادویی ) information magick
The web for information این وب برای آشنایی دوستان در جهت کسب اطلاعات متافیزیکی و جادویی می باشد. metaphysical and magical is familiar friends.

 

There are certain parts of the human body. These places have different names in different languages ​​such as ancient Persia it was called Chakra means wheel and the Chinese Tien say that your points. Tien is your elixir field.The Nqlt a lot of energy so that the person can take all the power in these parts, and it would be a great power. The peak power of the chakras is complete when the people are fully connected to God.

 

 

 

در بدن انسان نقاط مخصوصی وجود دارد . به این نقاط در زبان های مختلف اسامی مختلفی داده اند مثلا ایرانی های باستان آن را چاکرا به معنی چرخ می نامیدند و چینی ها به این نقاط تان تین می گویند . تان تین یعنی مزرعه اکسیر . این نقلط دارای انرژی زیادی هستند به طوری که اگر انسانی بتواند تمام قدرت این نقاط را بگیرد و از آن ها استفاده کند دارای قدرت زیادی می شود . البته اوج قدرت این چاکراها وقتی کامل می شود که انسان ها به طور کامل به خدا وصل شوند . به مجموعه نقاطی که در بدن انسان است و این نقاط دارای انرژی زیادی است به زبان سانسکریت ( زبان اقوام آریایی نه هندی ) چاکرا می گویند . چاکرا به معنی چرخ است . در حال حاضر سبکهای زیادی هستند که روی این نقاط کار می کنند تا به هدف اصلی یعنی وصل شدن به خدا برسند . بعضی از این سبکها مانند ریکی و یوگا می باشد . البته توجه داشته باشید انسان هایی که با خدا هستند و فرمان خدا را انجام   می دهند ( در هر دینی و از هر نژادی که باشند فرقی ندارد ) چاکراهای آن ها شروع به پخش انرژی می کند .              

      توجه : به دلیل مشکلات شخصی احتمال دارد که خیلی دیر به ایمیل های شما دوستان گرامی جواب بدهم به همین دلیل از شما معذرت می خواهم . برای حل این مشکل من ایمیل یکی از دوستان خودم را در زیر برای شما نوشته ام تا در صورت دیر شدن جواب شما با تلفن به من خبر دهد.                             

 

 

 

 

 

 

 

 

این شماره واتس اپ و تلگرام هست

09389958943

http://meditation-abarnoor-style.ir

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 27 تير 1395برچسب:, :: 11:31 :: نويسنده : آتش

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان magick و آدرس alirezam921.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1

1