( اطلاعات جادویی ) information magick
The web for information این وب برای آشنایی دوستان در جهت کسب اطلاعات متافیزیکی و جادویی می باشد. metaphysical and magical is familiar friends.

اگرچه این روش یک سبک جدید است ولی در آن بر اصول درست قدیمی تاکید شده است . در این روش شما چند روش برای درمان یاد می گیرید . متاسفانه در حال حاضر بعضی از سبک ها فقط به جسم و بعضی دیگر فقط به روح تاکید می کنند و عضو دیگر را نادیده می گیرند . در این سبک ما هم به جسم و هم به روح در کنار هم توجه می کنیم و هیچ کدام را نادیده نمی گیریم . 

این سبک نیز مانند بسیاری از سبک های دیگر یک سبک مراقبه ای می باشد با این تفاوت که در این سبک شما در کمترین زمان تاثیر آن را بر روی جسم خود خواهید دید . این سبک از جهاتی شبیه به ریکی و از جهاتی دیگر شبیه به درمانگری گسترده        می باشد ولی در چیزهایی با آن دو متفاوت است. کار بر روی چاکراها انجام می شود . اصول اصلی این روش بر سیستم درست تنفس و تمرکز استوار است . در این روش  کار اصلی بر روی  چاکرای قلب انجام     می گیرد که یک چاکرای معنوی است . در این سبک از ابزارهایی برای درمان خود و دیگران استفاده می کنیم ولی استفاده از این ابزارها اجباری نیست .  توجه کنید اگرچه ابر نور تلفیقی از بهترین روش ها است ولی دارای تمرین ها و روش های مخصوصی است که در سبک های دیگر وجود ندارد . این سبک توسط یک پسر نخبه ( در متافیزیک ) ابداع شده است 

 

 

 

 

 

 

 

Although this method is a new style, but the emphasis is on the principles of Old Field. In this way you will learn several methods to treat. Unfortunately, currently only some lightweight body and soul just to emphasize some and ignore others.. This style is in many ways similar to Reiki and other respects is similar to the extensive therapy, but the two are different things. Work on the chakras done. The main principle of this method is based on the true system, breathing and meditation. In this method, the main work is done on the heart chakra is a spiritual chakras. In the light of the tools we use to treat themselves and others, but it is not mandatory to use these tools. Note the fusion of the best ways is super light but has special training methods and styles that no longer exists. This style by a male elite (in metaphysics) has been developed. I am now in training to see the light. I am currently at a basic level. This style has a very thick booklet that will be given to students at the beginning

 

این شماره واتس اپ و تلگرام هست :. 09389958943

 

.

شنبه 28 تير 1393برچسب:, :: 19:2 :: نويسنده : آتش

برای انجام تلکنسیس یا حرکت دادن اجسام به دو چیز نیاز است 1- باز شدن چاکراها 2- استفاده از نیروی اراده که به چاکرا مربوط است . تلکنسیس به دو بخش تقسیم می شود 1- حرکت دادن اجسام به وسیله دست 2- حرکت دادن اجسام به وسیله چشم برای حرکت دادن اجسام به وسیله دست ، باید چاکرای کف دست باز شود هرچقدر چاکراها باز بشوند خروج انرژی بیشتر می شود . یک تمرین برای باز شدن چاکرای دست با انگشت شصت کف دست مقابل را ماساژ دهید دو دست خود رابه هم مالش دهید نشانه این تمرین: بعد از مدتی احساس گرما یا سوزش در کف دست خود احساس خواهید کرد که این همان نشانه باز شدن چاکرای کف دست می باشد.

این شماره واتس اپ و تلگرام هست :. 09389958943

چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, :: 23:43 :: نويسنده : آتش

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان magick و آدرس alirezam921.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 80864
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


1