( اطلاعات جادویی ) information magick
The web for information این وب برای آشنایی دوستان در جهت کسب اطلاعات متافیزیکی و جادویی می باشد. metaphysical and magical is familiar friends.

  Dawn of Magic is. Someone or something mysteriously uses the tool to reach its intent crystal gazer say.There are several types of magic, but it is also the most difficult to spell out the powers of heaven and earth is also known in other parts of the conquering goblins.For example, after pulling penance for using certain perfumes that spell they began to conquer the genie or writing.

 

 

 

 

جادو معادل سحر است . به کسی که از ابزار یا چیزهای مرموزی استفاده می کند تا به مقصود خود برسد ساحر یا جادوگر میگویند . جادوگری انواع مختلفی دارد ولی سخت ترین آن در هم کردن قوای زمین و آسمان است که به طلسمات هم معروفند و قسمت دیگر این تسخیر اجنه است . مثلا آنان پس از کشیدن ریاضت های مخصوص با استفاده از عطرهای مخصوصی شروع به تسخیر جن یا نوشتن طلسم هایی می کنند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, :: 11:42 :: نويسنده : آتش

   For people who are unknown to science called Science strangers. The science involves the capture jinns and ghosts and Reiki .... .In fact, science has existed since ancient timesBut to date .there is only little informationAnd even some of these are now either gone or Gmnan

 

 

 

به علومی که برای انسان ها ناشناخته است علوم غریبه می گویند . این علوم شامل تسخیر جن و ارواح و ریکی و.... . در واقع این علوم از زمان های باستان وجود داشته است ولی تا امروز تنها اطلاعات کمی در این مورد وجود دارد و حتی بعضی از این علوم اکنون یا گمنان هستند یا از بین رفته اند . این علوم واسطه ارتباط با دنیای یگر است . البته باید توجه داشت که این علوم در واقع برای سعادت انسان است نه برای آسیب و ضرر رساندن به موجودات زنده و انسان ها .

 

 

پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, :: 11:31 :: نويسنده : آتش

    Angels are creatures of God, deliver messages to people. They are light and contrast of the jinns and humans do not have. They help people. Of course, people can also get them under his control. The power of human beings, and even the creatures of Allah can the Devil take over and destroy him.

 

 

 

ملائکه موجوداتی هستند که از طرف خدا پیام هایی را به انسان هایی می رسانند . آنان نور هستند و برعکس جن ها و انسان ها از خود اختیار ندارند . آنان می توانند به انسان ها کمک کنند . البته انسان ها هم می توانند آن ها را تحت تسلط خود بگیرند . قدرت این موجودات بعد از انسان قرار دارد و حتی این موجودات به فرمان خدا می توانند بر شیطان هم غلبه کنند و او را نابود کنند .

 

 

پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, :: 11:30 :: نويسنده : آتش

 

Ghost
The power is self and what is detrimental ghost.
The specter of a mass in the visible and the invisible.
  Ghost can not put on much of anything.
But the little things like moving a curtain or reincarnation in
Body of a living person and talk to people.

 

 

 

 

 

 

شبح
در واقع قدرتی از خود ندارد و آن چیزی که ضربه میزند شبح نیست .
شبح یعنی یک توده ی مرئی و نامرئی .
 شبح نمی تواند در چیزی تاثیر زیادی بگذارد .
ولی می تواند کارهای ضعیفی مثل حرکت دادن یک پرده یا حلول در
جسم یک انسان زنده کند و با اشخاص صحبت کند .

  http://meditation-abarnoor-style.ir/

پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:شبح , ر,ح , جن , ارواح, :: 10:58 :: نويسنده : آتش

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان magick و آدرس alirezam921.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 331
بازدید کل : 80884
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


1